קים בוסי, כוכבת הסדרה שלוש ששודרה בערוץ 2 ובתו של העיתונאי והסופר דודו בוסי, נבחרה כפרזנטורית מותג האופנה לצעירות מלאות MLly מבית ml. בוסי תחליף את תמר אהרוני, ביתו של השף ישראל אהרוני, ששמשה כפרזנטורית לרגל השקת המותג. בוסי תקבל עבור הליהוק החדש 20,000 דולר.
קים בוסי, החלה את דרכה בעולם התקשורת כתחקירנית בטלוויזיה. השתתפה בחלק מפרקי הסדרה "מחוברים", במסגרת תיעודיו של אביה דודו בוסי וכן הגישה פינה בנושאי ייעוץ לקשר בין הורים וילדים בתוכנית הטלוויזיה "יפה לך", בערוץ 24. בימים אלו היא עוסקת בליהוק לתוכנית שעשועים חדשה של עידו רוזנבלום בקשת בשם : "חמישים דברים שחייבים לדעת".
לדברי יעל רגב מנהלת הקריאיטיב של מותג האופנה MLly: "קים בוסי מייצגת את ערכי המותג MLly המבטא: חדשנות, פלפליות, נשיות צעירה, תוססת, עסיסית, אופנתית ומלאת שמחת חיים". לדבריה: "המותג המאפשר לכל צעירה למצוא את עצמה בתמהיל המותג ובסגנון החיים שלו , בהתאם לטרנדים הקיימים בעולם האופנה לצעירות".
הקמפיין עם קים בוסי יעלה במהלך חודש מרץ באמצעות משרד הפרסום אופטימום, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2012 של המותג ויכלול את כל אמצעי המדיה הרלוונטיים לצעירות: מגאזינים, טלוויזיה, עיתונות יומית, שלטי חוצות, רשת חברתית ועוד".
קבוצת ריטייל ישראל, המפעילה את רשת אפנת ml , נמצאת בבעלותו איש העסקים אבי מלכה. הרשת השיקה לפני כשנה את המותג לצעירות MLly עם מינויה של הבלוגרית והעיתונאית יעל רגב כמנהלת קריאטיב של מותג האופנה ml. המותג הצעיר זכה להצלחה מרובה בקרב הצעירות ונמצא כיום כ"חנות בתוך חנות" בכל סניפי רשת ml המונה 97 סניפים ברחבי הארץ.