קבוצת הולמס פלייס, בניהולה של קרן שתוי, מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון לאחר שנים שבהן התמקדה בעיקר בפרסום בדיגיטל.
הקמפיין שהופק באמצעות משרד פרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, צולם במועדון הפרימיום של הרשת ברעננה ובמרכזו מספר סרטונים קצרים, הממחישים את מגוון האימונים, המתקנים ואביזרי הכושר הקיימים במועדוני הפרימיום ברשת שמניעים לפעולה כל לקוח פוטנציאלי.
לדברי דרור אורפז , סמנכ"ל שיווק קבוצת הולמס פלייס: "לאחר שסיימנו בהצלחה את המיזוג עם רשת גו אקטיב, רכשנו את מועדוני גרייט שייפ בהרצליה וזאוס ברמת גן והרחבנו את רשת ה low cost שלנו – אייקון פיטנס, אנו מרגישים בשלים לעלות בקמפיין טלוויזיה מושקע שמטרתו לייצר מודעות למותג הולמס פלייס, לחוויית הפרימיום במועדונים ולמבצע הקיץ הכולל 5 אימונים אישיים במתנה למצטרפים".