הרשת יוצאת במקביל בשני קמפיינים טלביזיוניים ייחודיים, במסגרתם יציגו הדוגמנית והילדים המייצגים את המותג, פריטים נבחרים טרנדיים במחירים נגישים לכל כיס.
הקמפיין הטלביזיוני ילווה בפריסת מדיה רחבה בעיתונות יומית, מגזינים, שילוט, מדיה חברתית ובאתר החברה.
לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "קבוצת הוניגמן מחדשת עבור קהל לקוחותיה בכל עונה עם קולקציות חדשות והטבות ייחודיות. לקראת הקיץ המתקרב, אנו שמחים להוביל את תחום האופנה עם מגוון פריטי MUST HAVE נבחרים לנשים ולילדים המוצעים במחירים נגישים לכל כיס"
קבוצת הוניגמן יוצאת בשני קמפיינים פרסומיים ייחודיים, במסגרתם יובילו דוגמני הבית של החברה, מגוון פריטי קיץ טרנדיים וצבעוניים נבחרים במחירים נגישים לכל כיס.
במסגרת הקמפיינים, יוצעו מגוון שמלות בדפוסים וגזרות שונות לנשים החל מ-129 ₪ וחולצות טי צבעוניות במגוון דפוסים משתנים לילדים ולילדות החל מ-29 ₪ בלבד. הקמפיינים יעלו בערוצי טלביזיה במקביל, ולצידם פריסת מדיה רחבה בעיתונות יומית, מגזינים מובילים, שילוט, מדיה חברתית ובאתר המחודש של החברה.