הוניגמן קידס בקמפיין לקראת החזרה לבית הספר

קבוצת הוניגמן יוצאת בקמפיין ייחודיי, במסגרתו משיקה את הקולקציה היומיומית, אוסף פריטים בקולקציית קז'ואל טרנדית במחירים נגישים לכל כיס.



לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "קבוצת הוניגמן שמה לה למטרה להוביל אופנתית בכל עונה ואת שוק אופנת הילדים בישראל בכלל. כעת אנו מאפשרים ללקוחותינו להיות הראשונים וכבר עם תחילת העונה לחזור לבית הספר ולהתחדש עם מגוון רחב של פריטים טרנדיים במחירים נגישים לכל כיס"



במסגרת הקמפיין, עולה הרשת בקמפיין טלביזיוני ייחודי ובו יציגו הילדים טוטאל לוקים טרנדיים וידגישו את המחירים הנגישים של הקולקציה, הנעה בין 39.99 ₪ ועד 99.99 ₪ בלבד. במקביל, יוצאת הרשת בפריסת מדיה רחבה בעיתונות יומית, מגזינים, שילוט, מדיה חברתית, נקודות מכירה ובאתר החברה.


במסגרת הקולקציה ניתן למצוא ג'ינסים במחירים מובילים של 69.99 ₪ ועד 99.99 ₪ הנותנים מענה מצוין לילדים ה"קולים" לקראת החזרה לביה"ס.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)