הטכניון מעלה קמפיין אינטרנטי באמצעות B- way


היחידה ללימודי המשך של הטכניון, מעלה קמפיין אינטרנטי להשקת המרכז ללימודי מחשב של היחידה. הקמפיין יעלה באינטרנט באתרים Ynet , וואלה, MSN, alljobs,Themarker, יורם לימודים ואנשים ומחשבים, באמצעות משרד האינטראקטיב B- way,למשך שבועיים, ויפנה לקהל הגולשים הרלוונטי, בהיקף של כ- 100,000 ₪.



לדברי לימור פרומר ליבנה, מנהלת השיווק של היחידה ללימודי המשך בטכניון, "הבחירה במדיה האינטרנטית באה מתוך אמונה שהתלמידים הפוטנציאלים שלנו המחולקים ל- 3 קהלי יעד, קהל של מתחילים, הקהל מקצועי והקהל המוסדי, נמצאים בפריסה באתרים אלו, וזו הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם. יש לנו ניסיון טוב עם המדיה האינטרנטית ונמשיך להשתמש בה גם ליחידות הנוספות שלנו במהלך השנה."


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל