היינקן וברעם מעוררים את שלט ה- 360 בנתב"ג

השלט המתפרס על פני 200 מ"ר מציג אטרקציה אמיתית באמצעות מקרנים שיקרינו על חלקים נרחבים ממנו וירכיבו שלט תנועתי תחת המסר של היינקן Open Your World המזמין את הצרכן לגלות עולם וליהנות ממנו.



השלט המיוחד דרש התקנה מיוחדת ומורכבת של 'ברעם פרסום מקורי'. השלט מוקרן בטכנולוגיה ייחודית הקרויה VIDEO MAPPING" " ויוקרן ע"י מקרן לייזר במשך 24 שעות,7 ימים בשבוע.



בכל שנה עוברים בנתב"ג 14.2מיליון נוסעים גידול של כ- 6 אחוזים לעומת שנת 2013.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)