הישראליות מובילות את טבלת הצפייה באינטרנט

במסגרת סקר TIMTM נובמבר 2011 נבדק השימוש באינטרנט כערוץ לצפייה נדחית של סדרות
ותכניות טלוויזיה, (צפייה נדחית = צפייה לאחר מועד השידור המקורי של התוכנית).
מבדיקה זו עולה כי 55% מהגולשים בגילאי 13+ נוהגים לצפות בסדרות ותוכניות טלוויזיה שכבר שודרו בעבר באמצעות האינטרנט. כ- 79% מהצעירים בגילאי 13-17 צופים באינטרנט בתכני טלוויזיה. שיעור המשתמשים בצפייה נדחית יורד ככל שהגיל עולה.



"המרוץ למיליון" ו-"עספור" היו התכניות הנצפות ביותר באמצעות האינטרנט במהלך שבוע ממוצע בנובמבר.





אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)