המונדיאל טוב לעסקים: אתר נענע שופס מכר למעלה מ- 1,000 מסכי פלאזמה

נענע שופס, אתר הסחר האלקטרוני של נענע מבית נטוויז'ן, מכר בחודשים אפריל ומאי (עד מחצית חודש מאי) למעלה מ- 1,000 מסכי פלאזמה ו LCD בגדלים שבין 32 – 42 אינץ', של החברות המובילות טושיבה, פנסוניק ומראנץ, בסכום כולל של כ- 8 מיליון שקל. לדברי קובי כהן: "עד לתום משחקי המונדיאל צפויים להימכר עוד כ- 1,000 מסכי פלזמה ו-LCD ".



נענע שופס, הינה זירת הסחר הראשונה באינטרנט המציעה חוויית קניה דינאמית, הכוללת ממשק נוח וידידותי, כתבות צרכניות עדכניות, טיפים, וסרטוני וידאו להמחשת המוצרים.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה