המותג בייביסטיר עולה בקמפיין השוואה מול המתחרים

בדיקה עדכנית שנערכה בינואר האחרון במעבדת SGS שבצרפת קובעת כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהמתחרים בעד 30%. לאור ממצאים אלו, בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, שנחשב למותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, עולה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן: "בייביסיטר סופג יותר" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.



יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי תוצאות המעבדה מוכיחות שוב, ללא כל ספק, כי בייביסיטר סופג יותר מהאגיס ומפמפרס. "הספיגה היא הפרמטר החשוב ביותר להורים בבחירת החיתול, לכן לא הופתענו כי לצד תוצאות המעבדה החד משמעיות, בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל (עפ"י נתוני סטורנקסט). אנחנו שמחים להציע למחתלים הישראלים חיתול מצויין, במחיר נגיש ועם ספיגה מנצחת".



חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים וספריי החתלה משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)