המותג דצ'יה משיק קמפיין של וניה היימן וגל מוג'ה

מותג הרכב DACIA UK משיק בימים אלה קמפיין שצולם בישראל בבימוי של היוצרים וניה היימן וגל מוג'ה. צמד היוצרים חתומים בן היתר על הקליפים מועמדי הגראמי לקולדפליי וביימו פרסומות למותגים כגון Apple ו Nike .





הקמפיין החדש בסגנון "do it yourself" צולם בדירה תל אביבית, הסרטון מציג את דגם הדאצ'יה דאסטר בעת נסיעת רחוב לילית. אט אט המצלמה חושפת ב zoom out שמדובר בהפקה ביתית, עם דגם מוקטן של הרכב, על רקע לילי שמשתקף מהלפטופ הביתי. בשוט הרחב נחשפת ההפקה היצירתית שכוללת רעשי רקע ממכשיר לייבוש שיער ומוצרי חשמל ביתיים נוספים, המדמים רעשי רקע של כביש סואן.



מגפת הקורונה הביאה עמה סגר כללי ואתגרים לתעשיית הפרסום העולמי והלוקאלי, הקמפיין מציג דרך יצירתית להפיק סרטון קריאטיבי גם בתנאים לא שגרתיים ותקציבים מוגבלים.





אדם ווד מנהל השיווק של DACIA UK : "המותג דאצ'יה מציע רכבים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הקמפיין החדש מיישם את עיקרון זה, שהפך רלוונטי יותר מאי פעם, עקב ההגבלות שהביא עמה מגפת הקורונה".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)