לקראת ראש השנה ליימן שליסל, עולה בקמפיין תדמיתי חדש לבונבוניירת "מרסי". הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון יעלה באינטרנט ובטלוויזיה, בערוצים 2, 10 ו- 24 ויימשך כשלושה שבועות עד לראש השנה.
הקמפיין, תחת הסלוגן: "מרסי על מי שאת/ה" כולל שני סרטונים בני 30 שניות כל אחד, כל סרטון פונה לקהל יעד שונה, האחד לזוגות והשני למשפחות. הפרסומות מתארות מצבים מחיי היומיום בהם אנו מוקירים תודה לאנשים הנמצאים בחיינו. שני הסרטונים מחברים בין בונבוניירת מרסי לתחושת ה"ביחד" אותה אנו מרגישים ומטפחים בתקופת החגים במיוחד.
הקמפיין מטעם חברת "שטורק", יצרנית מרסי, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכמיליון וחצי שקלים.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סופרוויזרית: דפנה מונהייט, תקציבאית: רותם שחף, קריאייטיב: טל רביב, אדם בני , מפיק: גלעד גדיש,
יחסי ציבור: וגנר סנדיק – אסטרטגיה תקשורתית.