יוצא במהלך שיווקי ייחודי בעיתונות-יציע סט תחתיות לכוסות עם אימג'ים מרהיבים ברוח המותג, כמתנה לקוראים. דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "זהו מהלך חדשני וייחודי בו מודעת הפרסום בעיתון היא הרבה מעבר למודעה ומהווה גם את הפלטפורמה לחלוקת give away לצרכנים".
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין ייחודי למותג קינלי סודה- KINLEY SODA, הממשיך למנף את הקונספט “Less is more”.
המהלך, פרי עבודה משותפת של צוות המותג קינלי סודה, משרד הפרסום – שלמור, אבנון, עמיחי וחברת המדיה – קאראט מדיה 1, בהשקעה של כ-150,000 ₪, כולל מודעת עיתונות ייחודית למותג קינלי סודה בעיתון גלובס ביום חמישי (23/11).
המודעה תורכב מסט של 4 תחתיות שונות לכוסות המשדרות את אסטרטגיית המותג קינלי סודה less is more, באמצעות אימג'ים מרהיבים המבטאים סיטואציות בהן הפחות הוא היותר.הסט יוצע כמתנה לקוראים.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה אמר כי כי "הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הדגשת ערכיו המרכזיים: עוצמה פנימית ומינימליזם. המהלך הנוכחי חדשני ויוצא דופן לא רק בעצם חלוקת התחתיות לכל קוראי העיתון אלא גם באופן בו נצרף את התחתיות לעיתון. סט התחתיות הוא חלק בלתי נפרד ממודעת פרסום של קינלי סודה ולמעשה – מודבק אל המודעה באופן בו יוכלו הקוראים להסירו מעל גבי העיתון ולשמרו. זהו מהלך חדשני וייחודי בו מודעת הפרסום בעיתון היא הרבה מעבר למודעה ומהווה גם את הפלטפורמה לחלוקת give away לצרכנים".
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק הסודה בישראל מהווה כ- 10% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. שוק זה גדל בכ – 14% בשנת 2006 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2007. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-42% מהקטגוריה.