המותג 'רמינגטון' יוצא בקמפיין פרסום רחב היקף

חברת 'שריג טופ סטנדרט' המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי יוצאת בקמפיין מבצעי קיץ למותג 'רמינגטון' בהשקעה כוללת של כ-200 אלף דולר.



במסגרת הקמפיין שיעלה תחת הסלוגן "נראים עשר" תיזום החברה מבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק המובילות ביניהם: מבצע טרייד אין בו ניתן להביא מכונת גילוח מכל סוג ולקבל תמורתה זיכוי של עד 400 ₪ לקניית מכונה חדשה , מבצע קנה-הוסף 10 ₪ קבל מוצר נוסף מבית רמינגטון.



הקמפיין יגובה במסע קידום מכירות ברחבי הארץ, אינסרטים מהודרים, פרסום ברדיו, מודעות בעיתונות הארצית, יחסי ציבור ופוסטרים בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום: 'ג. קיד & young מקבוצת G GROUP .



Remington הינה אחת מחברות הטיפוח האישי המובילות בעולם, עם היקף מכירות של כ- 400 מיליון דולר בשנה ומשפחות מוצר הכוללות: מכונות גילוח, מכונות תספורת, מייבשי ומעצבי שיער, טיפוח אישי אינטימי. Remington הינו המותג המוביל בארה"ב בשוק הגילוח היבש והטיפוח האישי.



גבי אהרון, מנהלת מותג 'רמינגטון' ב'שריג טופ סטנדרט' מוסרת: "המבצעים הינם חלק ממהלך המיתוג החדש של 'רמינגטון' בו אנו פונים לקהלי היעד שלנו במטרה להעניק להם מגוון של מבצעים והנחות ולהעצים את החוויה הקמעונאית".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)