המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מעלה קמפיין רחב היקף לקראת היום הפתוח במכללה
בהיקף של כחצי מליון ש"ח
המכללה האקדמית כנרת, השוכנת לחוף ימה של הכנרת מעלה קמפיין רחב היקף לקראת היום הפתוח של המכללה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום לם-מרגלית, ומשרד האינטראקטיב B-way Interactive, בהיקף של כחצי מליון ש"ח.
הקמפיין תחת הסלוגן " למהירי תפיסה" קורא לתלמידים ללמוד בחוגים אטרקטיביים ויחודיים כגון: תיירות ומלונאות, הנדסה במקום פסטורלי, באוירה רגועה וגם לקבל עזרה במימון שכר הלימוד. הקמפיין בעיתונות הארצית והמקומית, ברדיו, בשילוט חוצות מאסיבי , ע"ג אוטובוסים וכן בנוכחות מאסיבית באינטרנט באתרי לימודים ופורטלים הגדולים: יורם, איי מידה , נרשמים, ווואלה ועוד.