קמפיין הפרסום של המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הותיקה והגדולה בישראל, יעמוד השנה בסימן חדשנות, חזון והובלה, לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ב והיום הפתוח שיתקיים ביום שישי, ה-17/2/2012. היקף הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום מקאן 3.0, הוא 2.8 מיליון שקל, ובמרכזו המסר " תארים מתקדמים לעולם מתקדם".
הקמפיין יעלה לאוויר בשני שלבים: בשלב ראשון יעלה קמפיין אינטרנט הכולל באנרים, מיני סייט וקמפיין פייסבוק. ובשלב השני, בתחילת פברואר, יעלה קמפיין למשך למעלה משבועיים: בטלוויזיה (ערוצים 10, 2 ו-24 ), ברדיו, ובמודעות בעיתונות הכתובה. במסגרת קמפיין הפייסבוק והאינטרנט תוקם זירה ייחודית של סטודנטים הלומדים במכללה, תחת המסר "סטודנטים מדברים עם מועמדים". במסגרת זו, ישיבו סטודנטים לשאלותיהם של מתעניינים בלימודים, כמו גם יזמינו אותם לפגישה אישית ביום הפתוח עצמו.
בסרטון הטלוויזיה, שיבוא לידי ביטוי במגוון ערוצי המדיה, יוצג עולם טכנולוגי מתקדם אשר יוביל את הצופה לצומת דרכים על גבי מסילת רכבת, המובילה לחלל ולעולם העתיד. הסרטון נועד להמחיש את ההתקדמות המהירה בעולם בו אנו חיים, ולשקף כי בעולם מהיר שכזה – נדרש הסטודנט העתידי להתאים עצמו לקצב ולשינויים המהירים.
לדברי מאשה דשקוב, מנהלת התקשורת השיווקית של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "הבחירה במסר 'תארים מתקדמים לעולם מתקדם' נובעת מכך שאנו, במסלול האקדמי המכללה למינהל, מאמינים כי במציאות המשתנה, המועמדים ללימודים מעוניינים לבחור במוסד אקדמי שישמור על הרלוונטיות המקצועית שלהם גם ביום המחר. המסלול האקדמי המכללה למינהל מציע לסטודנטים כלים פרקטיים שיכינו אותם למנהיגות בעולם המחר – באמצעות תכניות לימודים עדכניות, פיתוח כלים לימודיים בתחומי ידע חדשים, סדנאות ופרויקטים בשטח, שילוב מומחים מהתעשייה, כמו גם על ידי תכנים אקדמיים רלוונטיים הכוללים טכנולוגיות חדשות".
קרדיטים למשרד הפרסום מקאן 3.0:
תקציבאית: ליאור ברנמן
קופי: אליעד פרידמן
ארט: אייל סגל
הפקה: איריס בצלאל
בית פוסט: אדם פיינברג
פלנרית: גילי פינקלשטיין
סופרוויזרית: לי שפונגין
מנהל פלניניג: עמית פס
מנהל קריא ייטיב: רונן גור פונארב
מנהל לקוחות: גיא קמחי
סמנכ"ל לקוחות: הגר ברזילי
סמנכ"ל קריא ייטיב: איתי גלאון