רשת המשביר לצרכן, יוצאת השבוע באירועי "מבצע שקיות", שייערך יומיים בין ה-13 ל- 24 לדצמבר בכל סניפי הרשת, לרגל השקת המבצע תצא המשביר במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב כולל הנאמד בכ- 2 מיליון ש"ח וכולל סרט טלוויזיה שישודר בערוץ 2, וערוץ 10,דיוור המבצע לכ- 1 מליון בתי אב, רדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ומגאזינים, אינטרנט וכן מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.
לדברי שירלי פאר, סמנכ"ל שיווק של רשת המשביר לצרכן: "המהלך השיווקי נועד להביא את הצרכן לרצפת המכירה ולהעניק לו את המבצעים וההנחות האטרקטיביים ביותר בכל התחומים בהם המשביר פועלת." עוד מסרה פאר כי: "אנו מחדשים לצרכן יון יום את המבצעים ברצפת המכירה וכן את נראות הסניפים על מנת ליצור עניין תוך גידול במכירות".
לדבריה: "במסגרת מסע הקידום מכירות יחולקו בזמן המבצע, בסניפי רשת המשביר החדש לצרכן ובקניונים מובילים ברחבי הארץ, שקיות וכן עלון שיחולק בדיוור לכמיליון בתי אב."