רשת המשביר החדש לצרכן אשר חתמה את "מסיבת ההפתעות הגדולה" השבוע, מדווחת על מכירות המסתכמות ב-80 מיליון שקל. גידול של פי 2.5 במכירות, לעומת שבוע קודם. ממוצע הקנייה ב"מסיבת ההפתעות הגדולה" נאמד ב-350₪ לעומת 225 ₪ בשבוע רגיל.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מוסרת כי מדובר ב-250 אלף לקוחות מועדון שהגיעו למסיבה, כלומר, למעלה מ-60% הגיעו למשביר בעקבות הדיוור הישיר. כמו כן 186 אלף איש מימשו את פנקס ההטבות שנשלחו ל-400 אלף בתי אב בישראל.
לדברי פאר: "עיקר הקטגוריות שנרכשו בשבוע מסיבת ההפתעות הגדולה הם: טקסטיל, כלי בית, אופנה, בישום וקוסמטיקה. כמו כן מדווחת המשביר כי 50 אלף חברי מועדון חדשים הצטרפו במהלך מסיבת ההפתעות מתוכם כ – 6000 לקוחות על פלטפורמת כרטיס האשראי מולטי 365."
עוד מסרה פאר כי גם במגזרים הרוסיים והערביים חלה עלייה משמעותית במכירות. לדוגמא: במגזר הערבי מדובר במימוש של למעלה מ-45% מחברי מועדון קלאב 365. לדברי פאר: "מדובר בהצלחה שיווקית אשר נובעת בעיקר בשל החדשנות באסטרטגיית הפרסום, המתבלטת בדיוור ייחודי, פרסום מאסיבי ומהלכים שיווקים בלתי צפויים."
המשביר החדש לצרכן השיק ביום שלישי ה-14.11 את מסיבת ההפתעות הגדולה, בהשקעה הנאמדת ב-6 מיליון שקל. המהלך נערך שבוע ימים וכלל מגוון רחב של מבצעי הנחות משמעותיים בכל מחלקות הרשת. כמו כן ערכה הרשת קמפיין מאסיבי בהשקעה של 6 מיליון ₪. הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום פוגל אוגלבי כלל סרטון פרסומת, ג'ינגל ברדיו, מודעות בעיתונות , קמפיין אינטרנט ומסע קידום מכירות רחב בסניפי המשביר.