המשביר מסכם את קמפיין "מסיבת ההפתעה הגדולה: גידול של פי 2.5 במכירות



רשת המשביר החדש לצרכן אשר חתמה את "מסיבת ההפתעות הגדולה" השבוע, מדווחת על מכירות המסתכמות ב-80 מיליון שקל. גידול של פי 2.5 במכירות, לעומת שבוע קודם. ממוצע הקנייה ב"מסיבת ההפתעות הגדולה" נאמד ב-350₪ לעומת 225 ₪ בשבוע רגיל.


שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מוסרת כי מדובר ב-250 אלף לקוחות מועדון שהגיעו למסיבה, כלומר, למעלה מ-60% הגיעו למשביר בעקבות הדיוור הישיר. כמו כן 186 אלף איש מימשו את פנקס ההטבות שנשלחו ל-400 אלף בתי אב בישראל.


לדברי פאר: "עיקר הקטגוריות שנרכשו בשבוע מסיבת ההפתעות הגדולה הם: טקסטיל, כלי בית, אופנה, בישום וקוסמטיקה. כמו כן מדווחת המשביר כי 50 אלף חברי מועדון חדשים הצטרפו במהלך מסיבת ההפתעות מתוכם כ – 6000 לקוחות על פלטפורמת כרטיס האשראי מולטי 365."



עוד מסרה פאר כי גם במגזרים הרוסיים והערביים חלה עלייה משמעותית במכירות. לדוגמא: במגזר הערבי מדובר במימוש של למעלה מ-45% מחברי מועדון קלאב 365. לדברי פאר: "מדובר בהצלחה שיווקית אשר נובעת בעיקר בשל החדשנות באסטרטגיית הפרסום, המתבלטת בדיוור ייחודי, פרסום מאסיבי ומהלכים שיווקים בלתי צפויים."



המשביר החדש לצרכן השיק ביום שלישי ה-14.11 את מסיבת ההפתעות הגדולה, בהשקעה הנאמדת ב-6 מיליון שקל. המהלך נערך שבוע ימים וכלל מגוון רחב של מבצעי הנחות משמעותיים בכל מחלקות הרשת. כמו כן ערכה הרשת קמפיין מאסיבי בהשקעה של 6 מיליון ₪. הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום פוגל אוגלבי כלל סרטון פרסומת, ג'ינגל ברדיו, מודעות בעיתונות , קמפיין אינטרנט ומסע קידום מכירות רחב בסניפי המשביר.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה