הרס"ר המיתולוגי של מחנה 80- רס"ר בנאי בקמפיין החדש של זוגלובק לקראת יום העצמאות

זוגלובק מעלה קמפיין פרסום חדש לסדרת מוצרי "על האש" בדגש על מוצרי ההמבורגר והקבב החדשים תחת הסיסמא:"חגיגת בשר" בהשקעה של 1.8 מיליון ₪



זהו הקמפיין הראשון של זוגלובק באמצעות משרד הפרסום הנבחר מקאן-אריקסון הוא יעלה לשידור ב-24.4 ויכלול טלויזיה בערוצים 2, 10 ותשדירי רדיו



לקמפיין זוגלובק "גוייס" הרס"ר המיתולוגי של מחנה 80, רב נגד אהוד בנאי, שהגיע לצילומים כשהוא לבוש במדים המגוהצים ובנעליים המצוחצחות שלו. בסרט הפרסומת הוא מתרגל "קבוצת חיילים" בתרגילי סדר לקבב והמבורגר..



לדברי אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל שיווק זוגלובק, "אנו מאמינים בחוזקו של המותג ומובילים מהלך אסטרטגי במרכזו חיזוק המותג בכל תחומי הפעילות. זוגלובק מקושרת להוויה הישראלית הן מבחינת שורשיה והן במוצרי הבשר שלה,שמככבים במנגל הישראלי בכלל וביום העצמאות בפרט. לקראת החג משיקה זוגלובק שני מוצרים איכותיים חדשים, למבינים בבשר. זוגלובק זיהתה מגמה של התעניינות גוברת בהמבורגר איכותי, עבה יותר, העשוי 100% בשר ונתנה להתעניינות זו מענה עם מוצר חדש ואיכותי הגרנדבורגר. ובהזדמנות זו, שהקמפיין באויר, גם לברך את עם ישראל בחג שמח."



שני המוצרים החדשים שמשיקה זוגלובק ליום העצמאות: גרנדבורגר – המבורגר למבינים- המבורגר גדול ואיכותי מ-100% בשר בקר . עשיר בחלבון ,מקור מצוין לויטמינים 12B ו- 6B ועשירים בברזל, אבץ. הטעם של הגרנדבורגר הוא טעם של המבורגר מסעדה, גדול ועסיסי, לאוהבי מוצרי הבשר האמיתי. קבב פרימיום כחול לבן- מוצר איכותי מ-100% בשר בקר. עשיר בחלבון, מקור מצויין לויטמינים12 B ו- 6B ועשירים בברזל, אבץ. קבב איכותי, מתובל בעדינות, עסיסי .

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)