השחקן יפתח קליין יככב בקמפיין הפרסומי החדש של בנק לאומי בהשקעה של 11 מיליון שקלים לרגל השקת "לאומי דיגיטל". הקמפיין הפרסומי הוא חלק מהמהלך האסטרטגי החדש של לאומי להרחבת הפעילות בערוצים הישירים במסגרתו יאחד הבנק את פעילות הערוצים הישירים תחת מטריה אחת – "לאומי דיגיטל" – ויציע "חשבון דיגיטלי" לכל לקוח. ערוצי "לאומי דיגיטל" כוללים בין השאר את אתרי האינטרנט (אתר לאומי ואתר לאומי טרייד), מוקד לאומי Call ועמדות השירות העצמי בסניפים ומחוצה להם.
"חשבון דיגיטלי" מתאים לכל לקוח, חדש וקיים כאחד, המעוניין להצטרף ואין צורך בפתיחת חשבון חדש או בהעברת החשבון לסניף אחר או לסניף ייעודי. ההצטרפות היא על ידי רישום פשוט ומהיר באתר האינטרנט של לאומי (www.leumi.co.il). הנרשמים ל"חשבון דיגיטלי" ייהנו מהחזר כספי של עד 320 שקלים, בגין גידול ממוצע בכמות הפעולות שהם מבצעים בערוצים הישירים (בהשוואה לתקופת בסיס מקבילה) וממתנות והטבות נוספות.
בנוסף הודיע לאומי כי ישיק במהלך חודש יולי שתי פלטפורמות לתקשורת אינטראקטיבית עם הלקוחות: "לאומי בלוג" ו-"לאומי בטוויטר".
תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי אומרת כי המהלך הנוכחי נועד להגדיל את רמת השימוש האקטיבי של לקוחות במגוון הערוצים הישירים. "המהלך הזה הוא win-win מבחינת הלקוח, משום שהוא חוסך כסף מעצם ביצוע הפעולה בערוץ ישיר, נהנה מהטבה כספית נוספת בגלל הגידול בשימוש וחוסך לעצמו זמן רב. על אף שמהלך זה מקטין את ההכנסות שלנו בגין עמלות בערוצים הישירים, הפיצוי יהיה ברמת שירות גבוהה יותר שתגדיל את רמת שביעות הרצון של לקוחותינו", אומרת יסעור.