השיווק בשטח עובד: גידול של כ24% במכירות רשת הסופר פארם ב'יום הלייף סטייל'


ביום רביעי האחרון התקיים יום המכירות המסורתי לחברי מועדון 'לייף סטייל' ברשת הסופר פארם. קמפיין הנראות שהובילה הדיה ברשת הסופר פארם תרם לשיא של הכנסות שנעמדו באותו יום על כ- 34 מיליון שקל.



מחברת "הדיה", שהפיקה את הפרוייקט עבור הרשת נמסר הבוקר כי "קמפיין הנראות כלל פוסטרים מעוצבים בצורת סלסלות אשר מתוכן מציץ כרטיס 'הלייף סטייל', שלטים ומדבקות שהשתלשלו מהתקרה, ועיצובה של סלסלת קניות ייחודית ליום, העשויה PVC ואפשרה ללקוחות לאסוף ממגוון המוצרים המוצעים בהנחה מבלי להמתין לעגלה פנויה."



עוד נמסר כי הקמפיין יצר חשיפה בולטת לייחודו של היום, למוצרים ולהנחות האטרקטיביות מה שהוביל להנעה מיידית לקניה."



קונספט הקמפיין היה מבוסס על "חיתוך חד ומיידי" של יומיים בלבד בעלות כוללת של כ20,000 $.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה