חברת התוכן "שרוטונים" חברה למותג התאורה "מחסני תאורה", מעצבת התאורה של בית האח הגדול, כדי להשיק
סדרת הרשת החדשה באנימציה המבוססת על פצצת הרייטינג- תוכנית הריאלטי "האח הגדול".
הפרק הראשון שעלה גרף במהירות עשרות אלפי צפיות וכמו כן אלפי תגובות וליקים ברחבי הרשת בפלטפורמות השונות שמציעה שרוטונים.
הסדרה שתכלול כ-3 פרקים תיתן לצופים להיכנס לתוך עולמם של משתתפי תוכנית הריאליטי המצליחה וזו בעזרת אנימציה וחיקויים של מיטב הדמויות הבולטות כמו שי חי, פלורי, דודו מעפולה ועוד.
מי שאחראים על כתיבת התכנים והאנימציה הם חברי "שרוטונים" המתמחים בתוכן הומוריסטי ברשת. חברת מחסני תאורה בא לידי ביטוי בעטיפה שיווקית חכמה לסדרה "האח השרוט" וזאת בעזרת פיתחון קומי אנימטיבי המתחבר לתוכן הפרקים.
כזכור חברת שרוטונים כבר הובילה מהלכים ייחודים מסוג בעבר כאשר הפיקה סדרת טייק אוף מוצלחת ביותר לתוכנית "הישרדות" אשר נקראה "הישרטות" סדרה זו גרפה מיליוני צפיות והייתה הצלחה מסחררת ברחבי הרשת.