התפוזינה החדשה: רותם אבוהב


תפוזינה מתבגרת ועוברת לאסטרטגיה תקשורתית הממוקדת במשפחות ואירוח. השפה החדשה תכלול סדרה של סרטים המתארים סיטואציות הומוריסטיות ומעוררות הזדהות מתחומי האירוח. תפוזינה בחרה ברותם אבוהב כפרזנטורית שלה משום שהיא מדברת לקהל בגובה העיניים, אהובה וכמובן מאוד מצחיקה.



כמובן שאי אפשר היה להתעלם מתפוזינה הקלאסית הזכורה לכולם עם השיער הכתום וחולצת הטי שירט הלבנה והרטובה.. ולכן צילמה רותם גם טיזר שכביכול מודיע על השינוי. רותם מגיעה לאודישן לתפוזינה עם ג'ינס וחולצה לבנה וכשהבמאי אומר "אקשן" שופכים על רותם מים (כמו בסרט תפוזינה המיתולוגי) רותם פונה למצלמה בשאלה: "חולצה לבנה רטובה? באמת? לא הגיע הזמן להתרענן?".. וזה האות למעשה לתחילתו של העידן החדש..


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)