וודקת "גריי גוס" בקמפיין חדש

.אקרמן, המשווקת בבלעדיות בישראל את מותג וודקת הפרימיום "גריי גוס", תוביל קמפיין תדמיתי גלובלי.


הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "FLY BEYOND" במטרה לקדם את המותג דרך הסיפור האישי של המשקה. הקמפיין מספר את סיפור הוודקה בעלת הטעם הטוב ביותר בעולם, המיוחדת ביותר בעולם ואת סיפורו של פרנסואה טיבו, אשר לקח את מי המעיינות של חבל קוניאק ועשה מהם וודקה סופר פרימיום במקום קוניאק.


הקמפיין יעלה בפרישת מדיה ממוקדמת בשלטי מרכזיים בצומת גלילות מכיוון צפון ובקיר מוזס בנתיבי איילון.


מותג הוודקה גריי גוס מהווה 92% משוק וודקה סופר פרימיום בישראל ויוצא לראשונה בקמפיין תדמיתי גלובלי בשלוש ערים מרכזיות בעולם, המובילות את שוק המכירות של המותג, בהן: פריז, ניו יורק,ותל אביב. ישראל נמצאת במקום השישי והמכובד במכירות המותג ברחבי העולם.


אחוזי הגידול במכירות המותג גריי גוס הם הגבוהים ביותר בעולם ולמעלה מ-85% של קטגוריית הוודקה סופר פרימיום בישראל בשנת 2013.


הקמפיין יעלה ע"י משרד הפרסום "אברהם".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)