וולוו עולה בקמפיין אינטרנט לדגמי 30C: "מכונית שמגיעה לקאריביים!"

חברת מאיר, יבואנית וולוו בישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין אינטרנט ומבצע יחודי למכונית הקומפקטית וולוו C30, תחת הכותרת " מכונית שמגיעה לקאריביים.." עלות תקציב הקמפיין כמיליון ₪.



ברכישת C30 בין התאריכים 30.3 עד 30.4 יקבל הקונה זוג כרטיסי טיסה לקאריביים לאחד מ-2 היעדים הבאים: קובה או פוארטו ריקו. קמפיין האינטרנט עולה על ידי חברת מקאן דיגיטל


"הקומפקטית החדשה של וולוו C30, מכונית "קולית" המיועדת לקהל לקוחות צעיר, בעל סגנון חיים צעיר, המעמיד בראש סולם ההעדפות להם התרגשות מהעיצוב וממאפייני נהיגה. בבדיקה שערכנו בקרב קהל היעד גילינו כי באופן כמעט מוחלט היעד לחופשה חלומית שהעלו כמעט כולם הינו הקאריבים.. אנחנו בזך הכל מבקשים להגשים להם את החלום הזה לצד החלום הגדול ברכישת וולוו C30" מוסר עוזי גונן מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות במאיר.


ה –C30 מיועדת בין היתר,לקהלי היעד הצעירים בעלי סגנון חיים עירוני ונמרץ, שמעמידים בראש סולם ההעדפות שלהם אהבה לעיצוב וממאפייני נהיגה. בוולוו מציינים שהבחירה בוולוו C30 החדשה היא יותר שאלה של סגנון חיים ולאו דווקא של גיל: לקוחות בעלי זמן, כסף, המנהלים חיים פעילים בתנועה מתמדת.


הוולוו C30 החדשה היא המכונית הקומפקטית ביותר במגוון דגמי וולוו. הודות למרכב קומפקטי וסולידי, לשלדה ספורטיבית ולמנועים רבי עוצמה מעניקה הוולוו חוויית נהיגה דינאמית יוצאת דופן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)