זה שארפ זה לא – חוזר

חברת ראלקו יבואנית SHARP בישראל משיקה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, אשר כולל חידוד האסטרטגיה התקשורתית ומחזיר, לאחר כ- 10 שנים את הסלוגן האהוב והמוכר של המותג "זה SHARP – זה לא", בכיכובו של שחקן הסדרה 'זגורי אימפריה', אורי לייזרוביץ'.


כחלק מהמהלך הפיק משרד הפרסום סדרת סרטונים הומוריסטית הנותנת ביטוי ליתרון המותג על פני המתחרים מנקודת מבט חדשנית ומעניינת- נקודת המבט של המוצרים להם מיועדים מכשירי החשמל אשר בוחרים שארפ במקום הצרכן עצמו; כך רואים את העגבנייה מתגלגלת בין המקררים עד שלבסוף זו נעצרת מול המקרר של SHARP ובוחרת בו כי גם היא כבר יודעת זה SHARP – זה לא.


זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית של ראלקו: "ממחקר שערכנו עלה כי הסיסמה המיתולוגית שליוותה את SHARP בעבר 'זה SHARP – זה לא', מזוהה עם המותג וצרובה בזכרונו של קהל הצרכנים הישראלים היטב עד היום. לאור כך, החלטנו לחזור לבסיס הטוב והמוכר שלנו תוך יצירת קונספט חדש ורענן לקמפיין".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)