זוגלובק מעלה קמפיין במיוזיקלי

חברת זוגלובק תקיים בקרוב אודישנים לפרסומת הבאה שלה באמצעות האפליקציה musical.ly – הרשת החברתית שתופסת תאוצה בקרב הקהל הצעיר. מהלך מסוג זה טרם נעשה בזירה הזו בארץ.



לדברי מנכ"ל זוגלובק, אלי זוגלובק: "השימוש באפליקציה הזו בקמפיין מסוג זה בא על מנת להתחבר לקהל הצעיר ולאפשר הזדמנות לילדים מוכשרים לבטא את כשרונם."

במסגרת הפעילות החדשנית יוכלו משתמשי האפליקציה לצלם עצמם בקטע וידאו קצרצר ולהראות את כשרונם ב- 15 שניות. ההשתתפות באודישן תעשה באמצעות שימוש בתיוג #קריספי_אודישן.
לאחר שלב האודישנים ייבחר הזוכה לככב בקמפיין שמטרתו לקדם את המוצר החדש קריספי סטיקס גריל – שיצטרף לסדרת החטיפים מן הצומח: קריספי סטיקס – מקלוני תירס, מקלוני גזר ובטטה ומקלוני פלאפל.


האפליקציה musical.ly, שמאפשרת לייצר קליפים קצרים ולעשות להם ליפדאב, תופסת תאוצה השנה בקרב הקהל הצעיר בגילאי 8-14. לפי הערכות קיימים באפליקציה עשרות אלפי חשבונות ישראלים ולמעלה מ- 100אלף קליפים מישראל כבר הועלו אליה. בתום הפעילות יוכרזו הכוכב/ת של הפרסומת בעמוד הפייסבוק של זוגלובק.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)