זוגלובק משיקה אתר מתכונים המשתנה לפי שעות היום

חברת זוגלובק לוקחת את המונח "רספונסיביות" צעד אחד קדימה, ומעניקה לו משמעות חדשה. בימים אלה, העלתה החברה לאוויר אתר אינטרנט חדש, המאופיין בפיצ'ר ייחודי, אשר ביכולתו להתאים לגולש את המנה והמתכון המתאימים לו לפי השעה שבה נכנס לאתר.


מתכוני האתר נחלקים לארוחות בוקר, צהריים וערב ואפילו למצבי "רגע של רעב" בין הארוחות או בלילה. כאשר הגולש נכנס לאתר, הוא מופנה למתכונים הרלוונטיים לפי השעה שבה גלש, ומוצעות לו כמה אופציות לארוחה מזינה.


האתר מעוצב עפ"י ז'אנר ה-One Page הדיגיטלי, ועמוד הבית מאופיין בצבעוניות רבה ובאלמנטים תנועתיים-אנימטיביים של Parallax Scrolling לרכיבי המזון. החלק העליון של עמוד הבית מעוצב ברוח הקמפיין הנוכחי של זוגלובק עם פבלו רוזנברג – "יום סבבה" ומדגיש את הסלוגן החדש של החברה: "אוכלים טוב. מרגישים טוב".


האתר רספונסיבי במובייל, מאפשר הדפסה קלה ונוחה של מתכונים ושליחתם במייל. האתר נבנה ועוצב על ידי צוות רחב של מעצבים, מתכנתים, צלמים וכותבי תוכן, ביניהם: מנהלת תקשורת שיווקית זוגלובק: אודליה קלדרון


קונספט שיווקי וכתיבת תוכן שיווקי: מירי שטרן דרור


כתבות תזונאית: ליאורה חוברה


פיתוח ועיצוב: Ngsoft


צילום: דן לב


סטיילינג: דלית רוסו



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)