זוכה שטרודל הזהב אוקטובר: קמפיין "לך תדע לאן העכבר יקח אותך" של בזק

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש ספטמבר, זכה קמפיין האינטרנט "לך תדע לאן העכבר יקח אותך" של בזק ומשרד הפרסום האינטראקטיבי websense-media במקום הראשון.


מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של בזק, זכה מכיוון שהצליח ליצור ריגוש והנעה לפעולה. אלו אפשרו לגולש להבין כמה "רחוק" אפשר להגיע בעזרת העכבר החדש של בזק.



ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק ב- websense-media מסר כי "מידי יום עולים לרשת קמפיינים של מיטב הכישרונות בתחום האינטראקטיב בישראל, לא אחת נפסלים רעיונות מצוינים בגלל חוסר הבנה של המדיה האינטרנטית מצד הלקוח, שלא תמיד מפנים את היכולות האין סופיות שמציע האינטרנט. אנחנו שמחים שאנשי אגף השיווק ב"בזק" תמכו ברעיון הלא שגרתי הזה, ושמחים עוד יותר לתוצאות העסקיות אותן הוא השיג".



שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)