בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש ספטמבר, זכה קמפיין האינטרנט "לך תדע לאן העכבר יקח אותך" של בזק ומשרד הפרסום האינטראקטיבי websense-media במקום הראשון.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של בזק, זכה מכיוון שהצליח ליצור ריגוש והנעה לפעולה. אלו אפשרו לגולש להבין כמה "רחוק" אפשר להגיע בעזרת העכבר החדש של בזק.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק ב- websense-media מסר כי "מידי יום עולים לרשת קמפיינים של מיטב הכישרונות בתחום האינטראקטיב בישראל, לא אחת נפסלים רעיונות מצוינים בגלל חוסר הבנה של המדיה האינטרנטית מצד הלקוח, שלא תמיד מפנים את היכולות האין סופיות שמציע האינטרנט. אנחנו שמחים שאנשי אגף השיווק ב"בזק" תמכו ברעיון הלא שגרתי הזה, ושמחים עוד יותר לתוצאות העסקיות אותן הוא השיג".
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.