זיכיונות חדשים לחטיבת האלכוהול של טמפו

חטיבת האלכוהול של טמפו קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג הוויסקי האמריקאי Four Roses ברבן, בבעלות תאגיד קירין העולמי.


קטגוריית הוויסקי האמריקאי, בתוכה הברבן, היא בין קטגוריות הוויסקי בשיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר, והיא מהווה כרבע ממכירות הוויסקי העולמיות. מגמת הצמיחה של קטגוריית הוויסקי ככלל ושל הברבן בפרט ניכרת גם בישראל, עם הדרישה למותגי פרימיום וסופר פרימיום אותנטיים. בשלוש השנים האחרונות בשלוש השנים האחרונות קטגוריית הברבן נהנתה מצמיחה עולמית של 13% במכר (VALUE), עם 24% גידול במותגי הסופר פרימיום בקטגוריה. במערב אירופה נתח השוק של קטגוריית הברבן עלה מ10.1% ל-12.5% בין השנים 2008-2012. בעוד שבכלל קטגוריית הוויסקי נרשמה בין השנים האלו ירידה במכירות של 6%, מכירות הברבן צמחו ב-17%, מ45 ל-52 מיליוני ליטרים. בתקופה המקבילה בארה"ב מכירות הוויסקי עלו ב-7% ומכירות הברבן עלו ב-13%, עם נתח שוק של 47.1%; זוהי קטגוריית המשקאות החריפים בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בארה"ב, עם עליה של 14% ברווחים בשנה האחרונה, מול השנה הקודמת.


תמר כהן, מנהלת חטיבת האלכוהול בטמפו אמרה היום: "הכניסה של חטיבת האלכוהול של טמפו לשוק הברבנים תאפשר לנו לתת הצעה רחבה לצרכני הוויסקי בישראל. אנחנו לומדים בקפידה את הצרכים בפלח שוק הפרימיום, ומשיקים מותגים נוספים בכדי לתת את המענה הטוב ביותר למגמות הצריכה בשוק האלכוהול הישראלי".

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)