חברת DBtel מעניקה חסות לפסטיבל השיווק בהיקף של 200,000 ש"ח

חברת השיווק הישיר DBtel המפעילה מוקדים טלפוניים בשיטת הOUTSOURCING ופרויקטים בתחום קידום המכירות מעניקה השנה את חסותה לפסטיבל השיווק והפרסום בהשקעה כוללת של כ-200,000 ₪.
בפסטיבל השיווק והפרסום שיתקיים בזכרון יעקב בין התאריכים 16-18 ליוני צפויים לבקר כ4000 איש מענף השיווק והפרסום בישראל.



חברת DBtel שלה מתחם בשטח הפסטיבל תעניק את ספרו של פרופ' זלטמן "לקוחות-כיצד הם חושבים?".הספר העוסק בכלים וטכניקות חדשניות המסייעות למשווקים להבין את לקוחותיהם יושק בפסטיבל במהדורה מיוחדת שהודפסה עבור חברת DBtel באלפי עותקים.



בנוסף, באי הפסטיבל יזכו במתחם DBtel בנוסף לספר, לקריקטורה אישית ומיוחדת.



לדברי תום פלינק מנכ"ל ובעלים של חברת DBtel: "החלטנו על שילוב מעניין בין ספר רציני ומעמיק לבין קריקטורות חביבות וכל זאת במתחם אחד. ענף השיווק והפרסום בישראל סובל לעיתים מרצינות יתר ולכן עניין הקריקטורה החביבה,יחד עם זאת ספרו של ד"ר זלטמן מעניין, מרתק וחדשני ואני שמח שחברתי תשיק את הספר לראשונה בישראל במסגרת הפסטיבל ותעניק אותו לצמרת ענף השיווק והפרסום בישראל".

אולי יעניין אותך

15528pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)