חברת "קרביץ" וחברת התקשורת "ירוקום" בשיתוף פעולה אסטרטגי

רשת "קרביץ" חברה לחברת התקשורת "ירוקום" לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע משותף. המבצע שעולה ביום ו' (3/6) למשך שבועיים, יגובה בקמפיין טלוויזיה ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון – גולדמן" בהיקף השקעה של 300,000$.


הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם ירוקום הינו נדבך נוסף במדיניות הפרסום שאומצה ע"י הרשת לפני כשנה ומתמקדת בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג בעבר.


מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לחברת יורוקום הנתפסת כחדשנית ומובילה בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז ולהבליט את תחום הציוד ההיקפי ברשת תוך הבלטת הקשר לעולם הטכנולוגיה."


אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים