חברת "קרט" יבואנית "קנון", יוצאת במסע פרסום משותף עם "סקאל דיוטי פרי"

חברת "קרט", יבואנית המותג "קנון" בישראל, יוצאת במסע פרסום משותף עם "סקאל דיוטי פרי", בהשקעה של כחצי מיליון ₪.



הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי", יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית, שילוט בדיוטי פרי בנתב"ג ומסע קד"מ נרחב בחנות סקאל בדיוטי פרי.



במסגרת הקמפיין, תפרסם "קרט" את ההצעה החדשה של הניתנת לרכישה בחנות החשמל והאלקטרוניקה ב"סקאל דיוטי פרי". ההצעה כוללת שני מוצרי יוקרה, במחירים אטרקטיביים.



בנוסף, יכלול השת"פ מגוון שירותים והטבות, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח, עבור לקוחות "סקאל דיוטי פרי".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)