המותג "קולון" מעלה בימים אלה קמפיין לרגל השקת "קולון ג'ל 101" בהשקעה המוערכת בכ- 3 מיליון ₪.
בסרט הפרסומת, תחת הסלוגן "קולון ג'ל 101- מנקה 101 כתמים" מוצג בחור שנקלע ל"מסע כתמים" הומוריסטי, רצוף תקריות, אשר בסופו הוא מבין את הצורך בג'ל כביסה המסיר 101 כתמים.
קמפיין הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "יורו-ישראל", חברת ההפקה "שושי ואודי" ובבימויו של אדם סנדרסון. קמפיין האינטרנט באמצעות Q Digital.
חגית ברטל, מנהלת תחום הכביסה ברקיט בנקיזר: "שוק מוצרי הכביסה עמד על כ- 454 ₪ בשנת 2010. סגמנט הג'ל מהווה 20% ונמצא במגמת צמיחה מתמדת – בשנת 2010 גדל סגמנט הג'ל בכ- 55% לעומת 2009. אחוז החדירה של ג'ל הכביסה גם הוא במגמת עליה ועומד על 28% בשנת 2010 לעומת כ- 25% בשנת 2009."
"בנוסף "קולון ג'ל 101" נבחן במעבדות חברת "רקיט בנקיזר" אל מול ג'ל הכביסה שמציעים המתחרים המובילים בשוק ונמצא זהה באיכותו ואף לעיתים יעיל יותר בניקוי כתמים שונים".