חברת "רקיט בנקיזר" יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת "קולון ג'ל 101"

המותג "קולון" מעלה בימים אלה קמפיין לרגל השקת "קולון ג'ל 101" בהשקעה המוערכת בכ- 3 מיליון ₪.



בסרט הפרסומת, תחת הסלוגן "קולון ג'ל 101- מנקה 101 כתמים" מוצג בחור שנקלע ל"מסע כתמים" הומוריסטי, רצוף תקריות, אשר בסופו הוא מבין את הצורך בג'ל כביסה המסיר 101 כתמים.



קמפיין הטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "יורו-ישראל", חברת ההפקה "שושי ואודי" ובבימויו של אדם סנדרסון. קמפיין האינטרנט באמצעות Q Digital.



חגית ברטל, מנהלת תחום הכביסה ברקיט בנקיזר: "שוק מוצרי הכביסה עמד על כ- 454 ₪ בשנת 2010. סגמנט הג'ל מהווה 20% ונמצא במגמת צמיחה מתמדת – בשנת 2010 גדל סגמנט הג'ל בכ- 55% לעומת 2009. אחוז החדירה של ג'ל הכביסה גם הוא במגמת עליה ועומד על 28% בשנת 2010 לעומת כ- 25% בשנת 2009."



"בנוסף "קולון ג'ל 101" נבחן במעבדות חברת "רקיט בנקיזר" אל מול ג'ל הכביסה שמציעים המתחרים המובילים בשוק ונמצא זהה באיכותו ואף לעיתים יעיל יותר בניקוי כתמים שונים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)