חברת Solgar עולה בקמפיין חדש ל-No.7

חברתSolgar , יצרנית תוספי הבריאות, עולה בימים אלו בקמפיין חדש ל-No.7– מוצר חדש פורץ דרך בתחום הכאב והמפרקים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "חברון זלצמן" בהשקעה של כ- 2.4 מיליון ₪



הקמפיין, תחת הסלוגן "No.7 הדור הבא למפרקים" ישלב עדויות אותנטיות של אנשים שהשתמשו במוצר ויתפרסם במדיות השונות בארץ (טלוויזיה, רדיו ארצי ומקומי, עיתונות ארצית ומגדרית ועוד).

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)