חברת ביו- פט יצרנית ומשווקת לה- קט, יצאה בקמפיין ייחודי למותג

חברת ביו- פט, יצאה בקמפיין ייחודי למותג לה-קט, בהשקעה של כ-250,000 ₪.



הקמפיין, שעלה באינטרנט ובפרסום ברשתות השיווק המובחרות, מציג את מבצע הקיץ של החברה. ענבר בן- צבי, מנהלת שיווק ביו- פט, המשווקת את המותגים לה-קט, בונזוונוטרו צ'ויס: "הקמפיין החדש של לה-קט תומך במבצע הקיץ הגדול של המותג ומציע לצרכנים הזדמנות לזכות במזון לשנה שלמה ו/או לזכות בחופשה מפנקת בבית מלון. המבצע הותאם לרוח ערכי המותג לה-קט, על מנת לפנק הן את החתול והן את בעליו".




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)