חברת ביקורופא תעלה לראשונה בקמפיין שיווקי בהשקעה של 3 מיליון ₪


חברת "ביקורופא" המתמחה בשרותי רפואה ראשונית ודחופה מעלה קמפיין שיווקי לרשת המרפאות, באמצעות משרד ראובני פרידן, בהשקעה של 3 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר בערב ראש השנה למשך חודש ימים והוא יכלול טלוויזיה בערוצים 2,10,9, רדיו- רשת ב',ג', 88 FM, ופרסום באינטרנט בכל אתרי התוכן המובילים. הסיסמא שמובילה את הקמפיין: "ביקורופא- כשצריך לראות רופא ומהר- 6101*".



לדברי רועי רותם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "ביקורופא", התפיסה האסטרטגית- שיווקית העומדת מאחורי העלאת הקמפיין היא להביא לידיעת הציבור כי ניתן לקבל מענה כולל לבעיות רפואיות דחופות במרפאות ביקורופא, וכן לחשוף את הלקוח למגוון השירותים במרפאות. מרפאות ביקורופא פועלות תחת התפיסה של ONE STOP SHOP , כלומר מתן פתרון רפואי למרבית הבעיות השכיחות כגון- חום, שפעת, כאבי בטן, שברים ונקעים , חתכים ופציעות קלות. הדגש במרפאות ביקורופא הוא על מתן שרות נוח, מהיר ואיכותי.



זו הפעם הראשונה שחברת "ביקורופא" יוצאת בקמפיין והיה לנו אתגר להעביר את המסר הפרסומי של השירות המהיר, האיכותי והזמין לכל. בחרנו לעשות זאת באמצעות קריאיטיב המדמה מצבי חיים המתרחשים בכל בית וזקוקים לשירות מיידי. הצילומים התקיימו במרפאה פעילה, אך השתמשנו בשחקנים כדמויות" אומר משה ראובני מנכ"ל משרד ראובני פרידן.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן כולל שני סרטים באורך 30 שניות ושני סגירים באורך 10 שנית המעבירים סיטואציות של קבלת שירות ברפואה דחופה: שני חברים לאחר משחק כדורגל שאחד מהם נתמך על ידי חברו, יוצאים במהירות מהמרפאה לאחר שאחד מהם קיבל טיפול כולל של בדיקת רופא, צילום וגיבוס של רגל שבורה, והשני של אב עם בתו הקטנה הקודחת מחום יוצא לאחר קבלת טיפול מרופא וקבלת תרופה במקום להתחלת הטיפול.



הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה שכוללת טלוויזיה – בערוצים 2, 10 ו-9, עיתונות, רדיו, אתרי אינטרנט מובילים בקטעי וידאו ובאנרים YNET, וואלה, גוגל, MSN, קשת, הארץ וספורט 5 ועוד.



קרדיטים:


משרד פרסום ראובני פרידן:


סמנכ"ל פיתוח עסקי- רותם שביט


ארט דיירקטור- שחר גרזון


סמנכ"ל קריאייטיב- בועז להב


קופירייטר- דוד כהן


מנהל קריאייטיב- נועם גזית


מנהלת מחלקת הפקה- אפרת ארליך


סופרוויזר- אפרת לקט


מפיקות משרד- אורלי פוקס וג'ני נודלמן


תקציבאית- עדי גץ


חברת הפקה- ראבל


במאי- אוהד פרח

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)