חברת 'ברימאג דיגיטל' הבורסאית קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג 'בייביליס' בישראל

חברת 'ברימאג דיגיטל' הבורסאית, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג­ 'בייביליס' בישראל.



החברה תשקיע מעל מיליון שקל בקמפיין פרסום ייעודי להשקת סדרות המוצרים החדשות לנשים ולגברים בטכנולוגיית nano המתקדמת , הקמפיין יכלול מודעות במדיה- עיתונות ארצית ומגזינים ,פרסום בנקודות המכירה וכן עמדת הדגמה ניידת המאויישת ע"י ספר אשר ימחיש את המוצרים וייתן ללקוחות את האפשרות לנסותם באופן אישי.


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'יהושע 'TBWA, יעלה תחת הסלוגן: " "Every day is a good hair dayומטרתו להשיק את סדרות המוצרים החדשות לנשים ולגברים בטכנולוגיית nano המתקדמת והבלעדית לבייביליס ובמקביל להמשיך ולהוביל את שוק מוצרי עיצוב השיער החשמליים , כמו-כן יפעל הקמפיין על מנת ליצור אהדה וזיקה למותג בקרב קהלי היעד תוך התמקדות בקהלי יעד צעירים.



קולקציות מוצרי בייביליס ישווקו בחנויות חשמל נבחרות, כמו גם בחנויות ה'סופר פארם' ו'המשביר החדש לצרכן' ברחבי הארץ.


אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)