חברת ג. וקסמן נציגתה של החברה האמריקאית "איגל קריק" בישראל, מחדירה לשוק הישראלי, קונצפט שלדבריה נחשב לייחודי בתחום מארזי מזוודות ומאפשר ניצול של 100% בנפח המזוודה לרבות לקטלג את החפצים/בגדים לפי סולם צבעים ותוויות. ההשקעה הכוללת במותג תסתכם בכ- 1.5 מיליון $ במתקני תצוגה, בנקודות המכירה, פרסום ויחסי ציבור, במטרה להבליט ולמתג את הקונצפט. "
איגל קריק", משווקת בלמעלה מ-1500 נקודות מכירה בארה"ב ומחזיקה בנתח שוק של 70% בתרמילי נסיעות בשוק האמריקאי ופעילה ב- 30 מדינות ב- 5 יבשות.
לדברי מנכ"ל החברה גלעד וקסמן, " PACK–IT" מהווה קונצפט ייחודי ומשלים לתחום המזוודות החדשות שהחברה תשיק בימים הקרובים, לקראת עונת הנסיעות.