חברת הביטוח 9.000.000 בחרה בשני כהן להוביל את השפה הפרסומית החדשה שלה

חברת הביטוח 9.000.000 ממשיכה להפתיע בשפה פרסומית חדשה והומוריסטית אותה תוביל כוכבת "ארץ נהדרת" – שני כהן.



במסגרת זו, תעלה החברה סדרה של סרטונים קומיים במרכזם עומדת מזכירתו הנאמנה והרגשנית של סוכן ביטוח, המפעילה מניפולציות רגשיות על הלקוחות ומפרטת מהן המותרות עליהן יצטרך סוכן הביטוח לוותר אם יעזבו ויפסיקו לממן אותו.


כהן תוביל סדרת סרטונים קומיים המראים ומדגישים את המסר הראשי: נמאס לכם לממן את סוכן הביטוח ? עיברו ל- 9.000.000 ותוכלו לחסוך כסף.


זהו הקמפיין הראשון שמעלה ביטוח 9.000.0000 באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)