חברת הפרסום הדיה מעלה עבור חברת אלקליל, יבואנית המותג קליניק, קמפיין חדש שיעלה ברשתות הפארם ברחבי הארץ. במהלך הקמפיין תיחשף פרסומת חדשה לרגל השקת ליפסטיק חדשני של חברת קליניק – "היי אימפקט". מדובר בליפסטיק חדש המכיל מסנני קרינה, בעל צבע עשיר ומרקם נוח.
הקמפיין, שיימשך עד לסוף חודש אוקטובר, הוא קמפיין משולב "פנים וחוץ" – חבילת פרסום על גבי הויטרינות בסניפי רשת סופר-פארם בכניסה לסניפים והן כרזות והדרים (דקורציה) בתוך מחלקות הקוסמטיקה, להשלמת הנראות של המוצרים.
שירלי בן מרדכי, משנה למנכ"ל חברת הדיה: "הסטטיסטיקות על קבלת החלטות של הקונים בתוך החנות הזניקו את השיווק הצרכני לשיעורי צמיחה ממוצעים של 21% בשנה , כך על פי מחקר שנערך עבור GROCERY MARKETING ASSOCIATion , שיעורים גבוהים יותר מכל מדיום פרסומי אחר. עובדה זו מסבירה מדוע המשווקים מאמינים ומעבירים את התקשורת השיווקית לתוך החנויות ולמקסם את הקשר והדיאלוג עם הקונה בנקודת ההחלטה ע"ג אמצעי מדיה של הדיה ,אמצעים מוכחים כאפקטיביים ומדידים לכל אורך תקופת הפרסום" . תמהיל קמפיין משולב 'פנים וחוץ' כפי שחברת קליניק בחרה , הינה בחירה חכמה ונכונה להשגת תוצאות עסקיות מיידיות והגברת חשיפה בקרב הצרכנים ו/או הקונים.