חברת הניווט הבינלאומית בתלת-מימד Nav N Go יוצאת בקמפיין ענק בשיתוף ידיעות אחרונות

חברת הניווט הבינלאומית Nav N Go, מפתחת תוכנת הניווט התלת-מימדית iGO, יוצאת בקמפיין ייחודי וראשון מסוגו בשיתוף עם ידיעות אחרונות בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום GPS.



לרגל חגיגות 70 שנה לידיעות אחרונות, בחר העיתון לצאת במהלך ראשוני וייחודי מסוגו. ידיעות אחרונות יצא ביום שישי הקרוב, 18.12.09, בגיליון מיוחד שיכלול תכנים מערכתיים מגוונים בתלת-מימד, אותם יוכלו לראות קוראי העיתון באמצעות משקפי תלת-מימד שיחולקו בעיתון מתנת iGO.



במסגרת המהלך, שיזמה Nav N Go באמצעות משרד הפרסום של החברה, תפורסם בעיתון מודעת דאבל אמצע תדמיתית של חברת הניווט שהופקה כולה בתלת מימד. הקמפיין של Nav N Go הינו תדמיתי לניכוס התלת-מימד לתוכנת הניווט iGO. סיסמת הקמפיין, "שנות דור לפני כולם- גם בתלת-מימד", מבססת את עליונותה של התוכנה כהיותה היחידה בעלת תוואי כבישים ודרך בתלת-מימד מלא וכן בעלת יתרונות טכנולוגים רבים על פני המתחרות.



דודי וירניק, נשיא Nav N Go: "חברת Nav N Go גאה להיות המובילה והחדשנית בתחום הטכנולוגי ולהוות מקור לחידושים ויצירתיות. אנו שמחים על השותפות עם ידיעות אחרונות בפריצת הגבולות גם בתחום הפרסומי והשיווקי, ואנו נמשיך לשאת את הדגל ולהפתיע בחידושים וראשוניות בכל התחומים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)