חברת הניווט הבינלאומית Nav N Go, מפתחת תוכנת הניווט התלת-מימדית iGO, יוצאת בקמפיין ייחודי וראשון מסוגו בשיתוף עם ידיעות אחרונות בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום GPS.
לרגל חגיגות 70 שנה לידיעות אחרונות, בחר העיתון לצאת במהלך ראשוני וייחודי מסוגו. ידיעות אחרונות יצא ביום שישי הקרוב, 18.12.09, בגיליון מיוחד שיכלול תכנים מערכתיים מגוונים בתלת-מימד, אותם יוכלו לראות קוראי העיתון באמצעות משקפי תלת-מימד שיחולקו בעיתון מתנת iGO.
במסגרת המהלך, שיזמה Nav N Go באמצעות משרד הפרסום של החברה, תפורסם בעיתון מודעת דאבל אמצע תדמיתית של חברת הניווט שהופקה כולה בתלת מימד. הקמפיין של Nav N Go הינו תדמיתי לניכוס התלת-מימד לתוכנת הניווט iGO. סיסמת הקמפיין, "שנות דור לפני כולם- גם בתלת-מימד", מבססת את עליונותה של התוכנה כהיותה היחידה בעלת תוואי כבישים ודרך בתלת-מימד מלא וכן בעלת יתרונות טכנולוגים רבים על פני המתחרות.
דודי וירניק, נשיא Nav N Go: "חברת Nav N Go גאה להיות המובילה והחדשנית בתחום הטכנולוגי ולהוות מקור לחידושים ויצירתיות. אנו שמחים על השותפות עם ידיעות אחרונות בפריצת הגבולות גם בתחום הפרסומי והשיווקי, ואנו נמשיך לשאת את הדגל ולהפתיע בחידושים וראשוניות בכל התחומים".