חברת הצמיגים Goodyear העולמית בוחנת מחדש את פעילות התקשורת השיווקית

שנה בלבד מאז גיבשה יצרנית הצמיגים העולמית Goodyear את פעילות הפרסום שלה והיא כבר בוחנת אותה מחדש. Goodyear ריכזה את פעילות הפרסום בסוכנות Arnold Worldwide ואת פעילות התכנון והמדיה בסוכנות MPG. דובר החברה מסר כי "אגף השיווק בחברה בוחן את הצרכי החברה על מנת להתאים את אסטטגית התקשורת השיווקית בצורה הטובה ביותר .אנו לא דנים בפומבי בצעדים הבאים. הסוכנויות שעבדו עבור Goodyear עשו עבודה טובה."



דובר החברה הוסיף כי "לאחרונה פרסמה Goodyear מכרז לבחירת משרד יחסי ציבור ".



ולמרות תחושת האנדרלומסיה השיווקית המתקבלת, מכירות Goodyear בארה"ב ברבעון האחרון שברו שיא וביטאו עלייה של 6% בהכנסות מהרבעון המקביל אשתקד, זאת למרות ירידה במספר הצמיגים הנמכרים. נתון זה מעיד על פעילות מושכלת ויעילות תיפעולית ועסקית.


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)