דפנה טלר, ותיקה בענף הפרסום והשיווק, הכריזה היום על פתיחת חברת השמה חדשה לתחומי השיווק והתקשורת השיווקית בשם "בעין מקצועית".
החברה תעסוק בהשמה של מועמדים לכל תפקידי השיווק והתקשורת השיווקית, ותפעל עפ"י עקרון האבחון הכפול, שיגרום להעלאת שביעות רצון הצדדים מהשיבוץ. החברה תעסוק בהשמת עובדים הן בקרב משרדי הפרסום ויחסי הציבור והן בקרב מחלקות השיווק והפרסום בארגונים גדולים.
דפנה טלר: "שיעור התחלופה הגבוה של העובדים בענף התקשורת השיווקית, מעיד, בין היתר, על כך ששיטת השיבוץ הנהוגה כיום אינה יעילה. לאחר בחינה ארוכה שביצעתי, הן בקרב מחפשי העובדים והן בקרב העובדים הפוטנציאליים גיליתי שקיים צורך בחברת השמה, שיהיו בידיה הכלים המקצועיים למציאת עובד מתאים לארגון: עובד שמרוצה מעבודתו, שהמוטיבציה שלו גבוהה, שמזדהה עם החברה וערכיה, יוצר תקשורת חיובית וכמובן – נשאר לעבוד בארגון זמן ממושך יותר".