חברת התיירות והנסיעות "אופקים" יוצאת בקמפיין חדש לטיולים מאורגנים בשיווק ישיר

חברת התיירות והנסיעות 'אופקים' עולה בימים אלה בקמפיין חדש לרגל הקיץ לקידום טיולים מאורגנים לחו"ל בשיטת השיווק הישיר.



הקמפיין, בהשקעה של כ-300 אלף דולר, עולה באמצעות פרסום פלד ויכלול סרטון טלוויזיה ופרסום בעיתונות הארצית. בעתיד, יעלה הקמפיין גם באתרי האינטרנט המובילים.



בימים אלה, עומדת החברה לצאת בסדרת חבילות נופש הכוללות טיולים מאורגנים וטיסות ישירות ליעדים נבחרים ואקזוטיים, כדוגמת: צפון ספרד, יפן, לפלנד ואיטליה.



לדברי מנכ"ל 'אופקים', יואל לוינשטיין: "הקמפיין החדש מבשר את תחילתה של עונת הטיולים והחופשות המשפחתיות לקיץ. היתרון שמציעה חברת 'אופקים' הוא של טיול מאורגן הכולל מגוון אטרקציות ויעדים בשיטת השיווק הישיר, אשר חוסכת לצרכן כסף רב ומקצרת את תהליך ההזמנה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)