חברת התרופות NOVARTIS משקיעה כ- 2 מיליון שקלים בקמפיין חורף

כ- 2 מיליון שקלים משקיעה חברת התרופות נוברטיס בקמפיין רחב היקף ל'אוטריוין מנטול', מוצר נוסף בסדרת התכשירים של מותג 'אוטריוין', מובילת השוק התופסת נתח של 45% בין התרופות ללא מרשם להקלה על נזלת, הצטננות וגודש באף (על פי נתוני IMS ביח', רבעון שלישי 2007).



הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" ב- 16.12.07 ויימשך 3 שבועות. הוא יכלול סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים: ערוצים 2, 10, ערוץ המוסיקה 24 וערוץ 9 למגזר דוברי הרוסית, וכן מודעות במגזיני בריאות ונשים. הקמפיין ילווה בפרסום בנקודות המכירה ברחבי הארץ.



פעילות הקד"מ לקמפיין אוטריוין מנטול תיעשה אף היא סביב המנטול, בין אם בשימוש בצבע הירוק ובין אם בעיצוב גרפי של עלי מנטה רעננים, ותכלול ראשי גונדולה (גונדולה – המדף המחבר בין שדרות המדפים) ברשתות הפארם, סטנדים ברשת חנויות הנוחות yellow וכן חלוקת סוכריות מנטה וריחניות מנטול לרכב.



מנתונים הגלובלים של חברת NOVARTIS עולה כי קטגוריית השיעול והצינון היא השניה בגודלה בשוק התרופות ללא מרשם (לאחר תרופות לשיכוך כאבים והורדת חום), והיא גדלה בכ- 20% מדי שנה.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל