חברת התרופות NOVARTIS משקיעה כ- 2 מיליון שקלים בקמפיין חורף

כ- 2 מיליון שקלים משקיעה חברת התרופות נוברטיס בקמפיין רחב היקף ל'אוטריוין מנטול', מוצר נוסף בסדרת התכשירים של מותג 'אוטריוין', מובילת השוק התופסת נתח של 45% בין התרופות ללא מרשם להקלה על נזלת, הצטננות וגודש באף (על פי נתוני IMS ביח', רבעון שלישי 2007).



הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" ב- 16.12.07 ויימשך 3 שבועות. הוא יכלול סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים: ערוצים 2, 10, ערוץ המוסיקה 24 וערוץ 9 למגזר דוברי הרוסית, וכן מודעות במגזיני בריאות ונשים. הקמפיין ילווה בפרסום בנקודות המכירה ברחבי הארץ.



פעילות הקד"מ לקמפיין אוטריוין מנטול תיעשה אף היא סביב המנטול, בין אם בשימוש בצבע הירוק ובין אם בעיצוב גרפי של עלי מנטה רעננים, ותכלול ראשי גונדולה (גונדולה – המדף המחבר בין שדרות המדפים) ברשתות הפארם, סטנדים ברשת חנויות הנוחות yellow וכן חלוקת סוכריות מנטה וריחניות מנטול לרכב.



מנתונים הגלובלים של חברת NOVARTIS עולה כי קטגוריית השיעול והצינון היא השניה בגודלה בשוק התרופות ללא מרשם (לאחר תרופות לשיכוך כאבים והורדת חום), והיא גדלה בכ- 20% מדי שנה.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)