חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון),עולה בקמפיין המשך לאומפרדקס-Z בסמיכות לחג החנוכה הידוע במאכלים נוטפי שמן המעודדים צרבת.
הקמפיין צפוי לעלות ברדיו האזורי ובאינטרנט,למשך כשלושה שבועות. בנוסף ילווה הקמפיין בתוכנית הרדיו של שי ודרור ב- 103FM. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסוםLEAD .
הקמפיין בעלות של כמיליון ₪ יוצג תחת המסר: "עד 24 שעות ללא צרבת" ויתמקד בארוחות הצהריים והערב ובמזונות המעודדים התפרצות הצרבת עבור כל אלו הסובלים ממנה.
"הקמפיין מתמקד בנקודה "כואבת". מי שאינו סובל מצרבת לא מבין איזה איום מהווים מאכלי החג כגון הלביבות והסופגניות עבור הסובלים מצרבת. בעוד שעבורנו מדובר באוכל טעים ובהנאה, עבורם מדובר באוכל המעורר כאב" אומרת טלי שפר, מנהלת המוצר בדקסל פארמה (דקסון).
"היה חשוב לנו להדגיש את היתרון של המניעה עד 24 שעות ולהעביר לכל הסובלים מצרבת את המסר שמעכשיו גם הם יכולים ליהנות מהמאכלים הללו. ללא חשש מהתקף של צרבת הם יוכלו לגשת לבית המרקחת ולרכוש את התרופה ללא מרשם רופא. הקמפיין יהפוך עבורם את האוכל הכי טעים, שרובנו אוהבים, מאויב לידיד" אמר רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים פרסום LEAD.
אומפרדקס- Z הינה התרופה היחידה ללא מרשם רופא בישראל, המונעת צרבת עד 24 שעות.