חברת זק"ש יצרנית ומשווקת מוצרי חשמל ביתיים, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום המופק ע"י חב' "פוזישיין מדיה",' בהיקף של למעלה מחצי מיליון ₪. את תקציב יחסי הציבור קיבל משרד 'מירו יחסי ציבור'.
הקמפיין כולל שילוט מכוונים ותחנות אוטובוסים בגוש דן, חיפה וירושלים, חסויות תחזית מזג האוויר בערוץ 1 ובערוץ 2 .
הקמפיין מתבסס על 2 מוצרים מובילים של חב' זק"ש: קומוקם חשמלי, בדגם חדש , 'צבר' וסדין חימום קלאסי בעל מנגנון סייפטי .
בקרוב יורחב הקמפיין לערוצי מדיה נוספים.