חברת טטרה פארם ויעל גולדמן בקמפיין ארצי למותג סבוקלם

חברת טטרה פארם – מפתחת ומשווקת מותג "SeboCalm" יוצאת בקמפיין ארצי בהיקף של 1.5 מיליון שקלים, תחת הכותרת – SeboCalm טיפוח לעור רגיש ומשיקה אתר בית אינטראקטיבי בשיטת הקוד הפתוח בהשקעה של 20,000 דולר.



את הקמפיין (מפברואר לשלושה חודשים) תוביל הדוגמנית והמנחה יעל גולדמן, אשר נבחרה לייצג את החברה במהלך הפעילות בשנת 2009 בעבור 40,000 דולר. יעל גולדמן תככב גם כ"פנים" של אתר החברה החדש www.calm.co.il.



קמפיין הפרסום אשר הופק על ידי חברת הפרסום אול-אין-וואן יכלול שקופיות חסות בטלוויזיה, עיתונות ארצית, פעילויות קד"מ נרחבות בנקודות המכירה וחשיפה באינטרנט.



במסגרת הקמפיין הארצי,יושק השבוע (2/2/09) אתר הבית החדש של החברה – www.calm.co.il שיציג תחת מטריה אחת את מגוון מותגי החברה SeboCalm, Calm innovation Calm young ו Calm triple.



ייחודיות האתר באימוץ שיטת הקוד הפתוח – הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כיום בתחום. שיטת הקוד הפתוח מאפשרת לכל אחד מאלפי חברי הקהילה הבין לאומית של מתכנתי הקוד הפתוח ברחבי עולם, לקחת חלק בהמשך פיתוח האתר ושדרוגו גם לאחר הקמתו (להבדיל מחברת תמיכה בה מצויים 3-4 מתכנתים בלבד). בפועל, ייתרמו אפליקציות בעלות יכולות פונקציונאליות ורמות גימור ועיצוב גבוהות, יפתחו פיצ'רים ויסגרו פרצות אבטחה, מה שיהפוך את האתר למערכת חזקה מאוד ואטרקטיבית למשתמש.



אתר www.calm.co.il הוקם על ידי חברת KCS בניית אתרים (www.kcsnet.net ).

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)