חברת לוכסויז'ן קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג היוקרה – "פורשה" (PORSCHE)

חברת לוכסויז'ן, משווקת מותגי יוקרה בתחום האופטיקה, קיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג היוקרה "פורשה" (PORSCHE), עלות ההשקעה במהלך: 200,000$



חברת "פורשה", יצרנית מכוניות יוקרה, בעלת שם עולמי חוברת לראשונה ליצרנית עדשות הראיה היוקרתיות RODENSTOCK הגרמנית ומשיקה קולקציית משקפיים ייחודית.



הקולקציה תתחבר לערכי המוסף היוקרתיים של חברת "פורשה":ייחודיות, יוקרה , איכות ויופי.



המשקפיים מעוצבות בהשראת המכוניות של "פורש" ומשלבות ברגים מניאטורים וחומרי גלם המצויים בסלון הרכב .



חברת לוכסויז'ן תשווק את משקפי השמש והראייה בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ באופן סלקטיבי וממוקד ומחירן ינוע בין 1,500 ₪ עד 2,400 ₪.



אפי ניסן, סמנכ"ל שיווק של חברת לוכסויז'ן מסר כי: "ההחלטה לצרף את המותג פורשה נובעת מתוך הרצון להעניק לצרכן מותגי יוקרה איכותיים וייחודים המעניקים ערך מוסף בעת הקנייה. לקראת הקיץ ניכרת עלייה בקרב הצרכן הישראלי, המחפש אחר מותגי יוקרה ואיכות ואף מוכן להשקיע בכך."

אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל