חברת סנדלי שרש בקמפיין אינטרנט ייחודי וראשון באמצעות TBWADIGITAL

חברת סנדלי שרש עולה בקמפיין אינטרנט ייחודי וראשון באמצעות TBWADIGITAL. הקמפיין כולל משחק אינטרנטי מאתגר ונושא פרסים. הגולשים המשתתפים במשחק יכולים לזכות בחופשה חלומית בחו"ל, כשבנוסף לכך כל אחד מהגולשים שיירשם למשחק יוכל להוריד קופון להנחה בקניית סנדלי שרש.



לדברי דניאל שאף סמנכ"ל השיווק בשרש מדובר בפעם הראשונה בה עולה חברת שרש בקמפיין תדמיתי וייחודי באינטרנט. לדבריו, ההחלטה לצאת בקמפיין גדול באינטרנט נבעה משיקולים אסטרטגיים וממחקר מקדים ומעמיק אותו ביצעה החברה. ההבנה שרובו של קהל היעד המרכזי של חברת שרש גולש באינטרנט הובילה אותנו לחשוב על פיתרון יצירתי שמייצר הנעה לפעולה וכזה להערכתנו ניתן היה לממש באינטרנט.



הקמפיין יעלה באתרים וואלה, YNET , MSN, netting,למטייל, אוטו, ONE והאתר לקהל הדתי כיפה. היקף הקמפיין מוערך בסכום כולל של כ 600,000 ₪.



מחברת TBWADIGITAL נמסר "סנדלי שורש הוא מותג ישראלי באופיו, איכותי, עמיד וייחודי שנהפך לאביזר בלתי נפרד מהטייל הישראלי בכל אשר ילך. כאשר בחנו את המותג לאורך זמן גילינו ,שנרקם קשר רגשי מיוחד בין הצרכנים לסנדלים וזה כנראה מה שמייחד את סנדלי שרש יותר מכל, קשר זה עומד בבסיס הקמפיין."


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)